Wednesday, January 4, 2012

NEW YEAR 2012

ASSALAMUALAIKUM and hello pretty and handsome :)

peewitt , aku nak story pasal NEW YEAR 2012 ni . pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru kan . wowww , cant believe it lor ! anyway , masuk tahun baru , AZAM pun kena lah baru kan . azam baru korang ape ? taknak share dgn aku ke . heheh *busybody kan aku ni :) bukan selalu pun . jarang-jarang je . hehe :) SHARING IS CARING !
okay , nak tahu ape azam aku tahun ni ? yeahh , i want to change my bad attitude to the good . hehe . aku nak jadi orang yg berjaya and many else la . *god willing . korang pun doakan lah untuk aku ni ye :) AMINN
okay , tahun 2012 ni banyak perbezaan bagi aku . aku sekarang dah masuk 18 years and no school for me lagi . aku dah tamat dari zaman persekolahan , takde lagi nak dengar cikgu marah aku dlm kelas . pastu , takde lg nak tido mase cikgu tgh ajar and macam-macam la . BANYAK KAN KENANGAN KAT SEKOLAH :') em , sementera tengah tunggu RESULT keluar aku ingat nak cari kerja . boring la duduk rumah je. bangun je tido , mandi , makan , kemas rumah then tido balik . tu jela rutin harian aku . BORING GILA TAU ! -.-'
so , ade tak sape2 yg ade kerja kosong , bagi lah aku :) hehehe
okay , aku pun nak cakap yang aku betul-beul rindu kat kawan aku . bila lah kita dapat berkumpul balik mcm waktu sekolah kan . takpe-takpe nanti kita buat REUNION ye guys ! *INSYALLAH kot umur panjang :)
okaylah dude , nanti aku story-story lagi . hehe , NO IDEA la . idea-idea aku dah terbang melayang dah . byebye :) CHEER UP !

p/s : i really hope 2012 is better than 2011 . GOD WILLING :)dear 2012 , please be nice to me okay . a lot of memories in 2011 and i will not forget it :') auww ♥



No comments:

Post a Comment