Monday, June 18, 2012

BEING A STUDENT ! :)

assalamualaikum cinta ! *Pengaruh cerita 7 PETALA CINTA , haha :D wah , lama betul aku tak update blogger ni ! berbulan-bulan dah kot but takpe , aku kembali balik dah pun . lagipun aku menyepi kan diri sebab takde idea nak post pun , soryyy :) kehkehkeh okengg , nak story ikit pasal my life sekarang . aku sekarang dah masuk belajar dah but bukan kat Universiti la , kena reject dh punnn ! kecewa gak la but i'm okay nowww . now aku sambung study kat ICATS means International College Of Advanced Technology Sarawak je , panjang tak nama kolej aku ? HAHAHAHHA . oh ya , aku masuk kat kolej tu masa intake may tu . firstly , aku rasa nak tunggu rayuan utk UPU tu but lama sangat kan . so aku decide masuk je la ICATS . aku amik diploma in nursing ! wahhh , bakal nurse kann . insyaallah , doakn utk aku okengg kawan-kawan :) aku minat sangat course nurse ni sebab i want to help the others . yela , kerja yang mulia kan :) lagi satu aku suka tengok baby-baby yang baru lahir ni . auwwww , cuteee gituuu ! heheheh then aku hope aku dapat capai apa yang aku nak ! yeahhhh , wish me luck guyssss :) sekarang ni kiteorang tgh short sem , bulan 7 nnti baru start sem 1 . short sem ni ada dua subjek kena amik , pengajian malaysia dengan pendidikan islam . class pen. islam okengg lagi but i hate class pengajian malaysia ! why tah ? belajar sejarah la paling aku tak suka , satu ape pun tak masuk dlm otak ni ! apuuuuhhhh -.- but sekarang aku tak worry sangat cos class pengajian malaysia dh habis cuma nk tunggu final exam je :) hehehe legaa hati dah takde pergi class pengajian malaysia dah but risau pulak utk final nanti . apa lah yang aku merapu jawab final nnt ! chill ikaaaa :) apa-apa pun aku hope aku dapat jawab la juga kan , AMINNN sepanjang aku belajar kat sini , okay lah not bad ! kawan-kawan pun best-best , peramah habis ! roomate aku lagi sporting , sebuntut , sekepala and se se dengan aku ! best dpt roomate yang sama gila ni :)kehkehkehkeh okengg la kekawan , nanti aku update lagi yo. lenguh dah tangan ni menaip -.- huhuhu thanks sudi dengar cerita aku ni ! :) HEHEHE LOVE YOU ALLL

No comments:

Post a Comment